Våren lyser med sin frånvaro...

...men jag passar på att tjuvstarta med ett vårerbjudande på nagelförlängningar och manikyrer.

     

Erbjudandet gäller 1 april- 30 Juni 2011
 
Nagelförlängning permanent fransk manikyr 550 kr (ordinarie pris 750 kr)

Nagelförlängning Rosa 500 kr (ordinarie pris 700 kr)

Nagelförstärkning/Påfyllning permanent fransk manikyr 400 kr

Nagelförstärkning/Påfyllning Rosa 350 kr

Samtliga nagelförlängingar/nagelförstärkningar avslutas med en Top Gel för att ge en permanent glans samt för att göra dem extra hållbara.

Mini Manikyr 100 kr (ordinarie pris 150 kr)
Tid ca 30 min
Fila formen
Nagelbandsmanikyr
3-stegspolering
Färglackning
Nagelolja
Mjukgörande för händerna

Klassisk Manikyr 200 kr (ordinarie pris 300 kr)
Tid ca 60 min
Fila formen
Vattenbad
Handmassage
Nagelbandsmanikyr
3-stegspolering
Färglackning
Nagelolja
Mjukgörande för händerna

Spa Manikyr 300 kr (ordinarie pris 450 kr)
Tid ca 1 h 15 min
Fila formen
Vattenbad
Peeling för hand och underarm
Hand- och underarmsmassage
Nagelbandsmanikyr
3-stegspolering
Färglackning
Nagelolja
Mjukgörande för händerna

Fransk Manikyrlackning +20 kr
Dekoration +20-50 kr/2 naglar

Ni är hjärtligt välkomna att boka tid på tel 0736-26 80 06 alternativt maila på [email protected]
Behandlingarna utförs
Måndag kl 12-20
Tisdag-Fredag kl 11-18
Lördag kl 12-18
Söndagar STÄNGT

Tillfällig adress
Stamgårdsparken 1
Sundbyberg
T-bana Vreten alternativt Sundbyberg
P-tåg Sundbyberg
Drop in är för tillfället ej möjligt, endast bokade tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0