Första försöket

Så var sommaren här, underbara sommar!

Fick för mig att testa göra naglarna på mig själv, blev rätt nöjd då det var första gången. Att jobba med vänster hand var ingen höjdare, men det gick. Skam den som ger sig! Nästa gång ska det bli ännu bättre. =) 

Testade en ny färg som jag tagit in till sommaren, rosaglitter. Mkt nöjd med färgen.
Som ni kanske märker på bloggen är jag väldigt svag för rosa, köpte t o m ett löpband i våras som är rosa. hihi... 


Vänstra handen gick smärtfritt


Värre var det med den högra, det gäller att ha tålamod. Tid tog det, det kan jag lova! ;o)

Kommentarer
Postat av: Ihngela

Jättefint! Vad duktig du är :) Puss o kram <3

2010-07-16 @ 21:32:57
Postat av: Jeanette

Tack fina mamma. =)

2010-07-16 @ 21:33:47
URL: http://underbarahandersthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0