Underbara vår, var är du?

Våren och sommaren känns väldigt långt borta när man tittar ut. Snön faller ned, det är halt och kallt. Tro det eller ej, men 28 mars (om endast 3 veckor) drar sommartiden igång! Vi får hålla tummarna att snön smälter bort fram till dess.





Vad passar väl inte bättre än att inleda våren med att få känna sig extra fin och göra sina naglar? Har därför ett vår- och sommarerbjudande som följer nedan. Boka i tid och få naglarna gjorda till studentskivorna, avslutningen eller varför inte lagom till midsommar
alt semestern.  


Vår- och Sommarerbjudande f o m 1/4 t o m 30/6 2010

Nagelförlängning Fransk Manikyr 550 kr (ordinarie pris 700 kr)

Nagelförlängning Rosa 500 kr (ordinarie pris 650 kr)

Klassis Manikyr 150 kr (ordinarie pris 300 kr)

Spa Manikyr 300 kr (ordinarie pris 450 kr)

 

Välkomna att ta kontakt med mig för mer information/bokningar.

Titta på tidigare inlägg för att se dem olika nageljobb jag gjort. Agidas musikvideo är ett av mina första stora jobb jag gjort, här följer även några bildexempel på naglar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0