Värdinna för en kväll?

Då var det dags för fler utmaningar. Ni har med all säkerhet hört talas om
PartyLite-, Sexparty- och Tupperwarekvällar. Nu tänkte jag se om intresset finns för att vara värdinna för en smyckeskväll? Tanken är att du bjuder hem dina väninnor till dig och jag kommer dit för att visa upp mitt sortiment, minsta antal deltagare är 5 personer utöver dig själv. Samtliga smycken är nickelfria. Bor du i Stockholmsområdet och är intresserad av detta? Hör av dig till mig så återkommer jag med förslag på datum.

Bor du på Gotland, i eller i närheten av Visby och är intresserad av detta? Då kan du ta kontakt med mig så kan vi diskutera saken, kanske går det att ordna även där. Det finns dock ingen tid till detta innan årsskiftet.

Kontakt:
[email protected]
Det går även bra att maila mig på facebook "Underbara Händer Sthlm".
Hoppas att vi hörs! =)

Som värdinna får du 10% rabatt på allt i sortimentet, på nedsatta varor får du ytterligare 10% efter att den ursprungliga rabatten är avdragen.


Kommentarer
Postat av: Ihngela

Nu har jag läst bloggen ;) Det hade jag inte gjort när jag skrev på Facebook, så det där med Gotland visste jag alltså inte om :P

Puss o kram

2010-11-04 @ 23:58:24
Postat av: Jeanette

hehe... Ok. :) Puss

2010-11-05 @ 10:18:10
URL: http://underbarahandersthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0