Vattenmärkning och Twitter

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och vattenmärkt i stort sett alla foton för att skydda mig från underliga människor som tar andras bilder för att sedan påstå att dem utfört jobbet. Det senaste var att en tjej försökte marknadsföra sin nyöppnade nagelsalong på min företagssida, desperat försök till att ta över mina kunder jag har idag. Trist!

Twitter, twitter, twitter... Denna hysteri har gjort att jag nu har skapat en profil där. Förstår dock ingenting. Måste sätta mig ned och försöka lista ut hur jag ska gå tillväga på den sidan. =) Om någon som kan twitter och vill ge mig lite hjälp på vägen, då är ni hjärtligt välkomna! ^_^    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0