Nailart och basmake-up

Igår gjorde jag ett helt par fantastiska naglar på Linda, är sååå nöjd. Just nu önskar jag att jag var både höger- och vänsterhänt så att jag kunde få de här naglarna. Ja, jag gör mina egna naglar. Däremot är det tyvärr inte möjligt att göra dessa detaljer med fel hand. Kanske får ha 2 olika typer av naglar, en på höger och en annan på vänster. ;)



När vi var klara var det dags för en basmake-up med GloMinerals. Nedan har ni före- och efterbild.



Idag gjorde fick jag göra en enklare variant av nailart.
Det är alltid lika skoj att få variera det man gör. Fick även göra en marmorering, men glömde tyvärr att ta bild på naglarna.



Hoppas att ni alla har en underbar vecka! :)

Kommentarer
Postat av: Ihngela

Vad snyggt! Nu ser jag vad du menar med att ögonen "öppnas" upp :)) Puss o kram <3

2011-09-21 @ 08:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0